Dagen i ära..

0kommentarer

Idag gick vi till Willys. Jätte skönt. Vi har ju mest varit hemma hela veckan så en promenad dit och hem var helt underbart. Skönt väder också :)
Sen tog vi en tur till Micke. Hem sen kom mamma. Så jag har passat på att kasta massa skräp. så skönt. Så hoppas Kalle kommer & hämtar sängarna i morgon annars skänker jag bort dom till någon annan!!! 
Nu har mamma åkt hem och jag sitter och väntar ( längtar ihjäl mig ) på Micke :) Sen blir det bara massa myyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyys... Både jag och Alva saknar våran Micke jätte mycket. Så kul och se hur glad hon blir bara han stiger innan för dörren. Det verkligen skiner om henne fast han inte ens har hunnit säga ett ord till just henne :) hehehe
 
Neeh nu tror jag allt Alva har vaknat. Och jag ska hänga tvätt  (i vanlig ordning )
 
Puss från oss :)
 

Kommentera

Publiceras ej