Trött

1kommentarer

Ingela ställde upp som barnvakt efter Alva hade somnat :) Så jag fick gå ut och roa mig en stund. Och helt ärligt så hade jag jätte trevligt. Fick även med mig mannen ut fast han är nästan jätte sjuk.
Gick hem vid halv 1 eftersom Ingela skulle åka vidare. Men är så tacksam att hon ändå inte drack ( ja vin till maten räknas inte ) och var kvar hemma här själv med Alva.
Vid 2 så kom Micke och kröp ner i sängen <3
Alva väckte mig vid 4a och saknade nappen och sen vid sex. Så hämtade henne till våran säng. Så vi gick upp vid kvart över 8a i morse. Men hoppas verkligen hon sover idag så jag får sova lite mer :)
Mannen sover än och jag vill verkligen krypa ner och mysa..

Neeh lite mer kaffe på det här...



1 kommentarer

Ingela

22 Oct 2012 22:14

Tacksam för jag inte drack? Får det att låta som jag är alkis *haha* Antar syftet va något helt annat. Puss puss

Kommentera

Publiceras ej