Kväll...

0kommentarer

Alva har somnat för natten nu.. Jag har mer eller mindre tejpat klart i köket.. Tänkte måla när hon hade somnat. Men väntar nog tills i morgon så jag är helt pigg när jag gör det. Lätt att jag kommer slarva annars för jag bara vill hoppa i säng.
Micke kommer snart, men blir nog bara en dusch o sen puss & godnatt..
 
Kommer bli sååå fint i mitt kök.. Men kommer nog få köpa en färg till.. För nu vill jag måla båda väggarna och den lilla "kanten" och det kommer nog inte min färg räcka till.. Jag har verkligen ingen aning om hur mycket man behöver.. Men 2.5 liter känns väligt mycket förlite till så mycket vägg.. Men men det märks.. Iaf om jag behöver måla 2 lager.. Nej jag kan inget om sånt här. Men någon gång måste man ju lära sig. Det värsta jag vet är att vara beroende av andra. Fast jag inte har svårt att be om hjälp om jag behöver :)
 
 

Kommentera

Publiceras ej