Hej & hallå

0kommentarer

Oj oj oj vad många besökare jag har, fast jag inte har skrivit något på 1 hel månad nu.. Min stora tjej blir hela 3 veckor i dag. Tiden går super fort och det händer verkligen så mycket under denna tid i hennes utveckling. Och jag kan inte vara mer stolt och lycklig. Ägnar verkligen att min tid till lillskruttan medan hon är vaken. Som sagt som alla säger, du är fan aldrig ens online på FB längre.. Neeh känner ju att jag kan lägga min tid till annat som är bättre. Och sen så tar det ju sin tid att hitta in i rätt rutiner och läka själv efter en förlossning. Har varit så otroligt mycket besök här också så jag njuter verkligen när jag är själv också. Kan ju inte ha folk här jämt. Och Alva måste ju få vila också. Trodde verkligen inte att hon skulle vara ljudkänslig men det är hon och lätt väckt. Nyblivna mammor & barn är fan bäst. De enda som inte är nere med fingrarna i vagnen. Annars vill folk pilla och vips så är hon vaken igen. Vilket är jobbigt för mig med ( tolka mig rätt ) men om inte annat för henne. För jag tycker att när hon sover skall hon sova och då ska inget störa. Jag kan dock ligga bredvid henne och babbla på i telen och skratta utan att hon rör en min..*ss* Oj vad jag älskar detta barn och kan prata om henne i evigheter.. Allt hon gör får mig och känna mig stolt. Bara att hon orkar hålla upp huvudet upp till 1 min när hon ligger på mitt bröst... Ja ni ser jag har sååå mycket och berätta..

Men nu ska jag hoppa i säng så jag får sova någon timme innan det är dags för lite mer mat och ny blöja.. :)



Kommentera

Publiceras ej