God kväll

0kommentarer

Idag har jag åkt tåg med Alva för första gången själv. Är väl inte själva resan jag inte gillar utan att åka i hissen. När mamma är med får hon åka hissen. Men som tur var hissarna rätt okej som jag åkte med.  
Så åter till familjerätten för att ta prov på Alva till faderskapet. Fast vi vet vem pappan är så ville han ha det i ren principsak tydligen? fattar inte ens varför de godkände det så de sa att det kostar 10.000 att göra detta test.. Ja ja. Nu är det gjort iaf :) Idag har hon varit otroligt vaken, och kräkts ner andra filten nu. 
Skönt att jag har tvättmaskin hemma iaf. Bästa jag har fått till mitt hem. Och kostade mig hela 0 kr. Slapp hjälpa till och bära upp den och koppla in de..*ss* Jaa jag har tur :)

I morgon ska jag & Alva på babycafe. Ska bli kul och komma ut och träffa mammor med barn i hennes ålder. dela lite tankar och ideer. Helt perfekt!

Just nu sover lillfisen och jag njuter av en alkoholfri öl ( Lika bra och skriva att den är det, så inte folk börjar tro massor.*sss* )



Kommentera

Publiceras ej