Vila I Frid

2kommentarer

♥ Vila nu i frid min fina mormor ♥

Du har betytt så otroligt mycket för mig i alla år. Du har alltid varit världens bästa mormor för mig, och det känns så tomt utan dig. Vi pratade alltid minst 1 gång i veckan.. Du visste de mesta faktiskt, och du visste att jag älskade dig och det betyder mest för mig.
Att du nu har somnat in och slipper ha ont i både kropp och själ känns bra för mig. Att du nu slipper lida. Men du har lämnat ett stort tumrum hos mig. Och jag vet hur mycket du såg fram emot att bli gammel mormor. Önskar så att du fick träffa henne.Vill bara säga tack för alla fina år. Tack för alla kojor vi har byggt i ditt vardagsrum för alla bad i sjön för alla skogsmulle promenader och tack för att du alltid ställde upp på det sättet du har kunnat göra för mig.



Sol ute
Sol inne
Sol i hjärta
Sol i sinne


2 kommentarer

Sara.L.

29 Mar 2012 20:56

<3

Moster I

30 Mar 2012 08:19

Älskade Jennifer, älskade mamma. Jag har än inte funnit ord för min saknad & jag är så glad att du gjort så fint här för mamma. Hon älskade oss alla & du va hennes ögonsten.

Kommentera

Publiceras ej