Underbart

0kommentarer

16 dagar kvar tills jag flyttar :) Har dock lite smått panik vem som kan köra? Eller ja hyra bil går ju alltid men det kostar så jävla mycket. Hade ju varit bäst med någon som har dragkrok på sin bil. Men jag vet fan ingen som har det :( Och har frågat på FB men tydligen ingen som har det.. Eller ja kan man svara på en allmän fråga som att vill någon komma på Muffins & kaffe så kan man fanimej ställa upp på att svara på en sån fråga också. Båda frågorna är lika opersonliga iaf så..

Sitter iaf och tänker på hur många underbara vänner jag har runt om kring mig. Vissa hörs man av oftare och andra mer sällan. Men det betyder inte att ni inte är mina vänner. Och vilken underbart fin familj jag har runt om kring mig. Och som min bebis kommer att få växa upp i. Kommer helt klart få världens bästa mormor & farmor. Kunde verkligen inte ha blivit bättre. Och jag kan verkligen lita på båda två till 1111000 %
Och så klart alla andra fina människor runt om kring mig. Ingen nämnd ingen glömd ;)
Saknar mina fina bröder massor bara.. Blir inte så att vi ses så mycket nu eftersom de bor på ekerö och jag har ingen sovplats hemma. men det kommer att ändras när jag får flytta :)

Kommentera

Publiceras ej