Tjockis

1kommentarer

Måndag morgon. Känner mig varken pigg eller trött.. Var pigg när jag vaknade och trodde att klockan var mycket mer än vad den var. Tji fick jag.. 06.21 stod tiden på..
Ja som sagt idag är det 7 veckor kvar till beräknad förlossning och som max 9 veckor kvar om jag ska gå över tiden, vilket jag verkligen inte hoppas på. Asså nu är det verkligen inte lång tid kvar. Och jag har fortfarande inte fått svart om lägenheten. Så börjar faktiskt känna mig lite smått panikslagen.. Så om UBH inte har hört av sig onsdag eller torsdag senast så ringer jag dit själv och kollar hur det går. Längtar tills jag får packa ihop hemmet.
Nej nu ska jag dricka upp kaffet och göra..? hmm ingenting? 




Usch där ser ni mina bristningar också :( Inge kul alls.. Men det kommer komma något underbart av det iaf <3

1 kommentarer

Jecko

14 Mar 2012 17:29

Du har ju iaf väldigt NÅGRA bristningar, ingen tiger direkt :)

Kommentera

Publiceras ej