Sööt

2kommentarer

Denna söta nalle köpte jag till bebis för ett bra tag sen. Men har helt enkelt bara inte kommit för att fota och lägga ut bild :) Så den sitter i vagnen och väntar på att bebis ska få ligga där i.

Mamma har varit här halva dagen idag. Vi har ätit, druckit kaffe, ätit muffins, mumsat på glass i solen i centrum sen gick vi till Sara och drack lite kaffe där :) Så det räckte med att gå för mig idag. Nu gör höften ont igen. Dock inte som i Lördags när jag knappt kunde röra mig utan att börja gråta.. Så så länge det inte gör så ont så är jag nöjd. Så att gå "onödiga" promenader kommer jag att hoppa över nu. Fika blir det hos de som bor närmast. Kan ju inte bara sitta inne heller. Och mamma har Vilgot. Och hon kommer få fortsätta att ha han några dagar i veckan tills bebis pappa kommer hem igen. För då får han komma och avlasta mig mera och hjälpa till.. Tyvärr så har det ju varit som det varit med han. Så nu ska han få hjälpa till otroligt mycket. Lite för mycket nästan för att ge tillbaka för alla dom andra veckorna han har varit borta och jag har haft ont osv.. ;) Men som det verkar som nu så är han tillbaka och verkar vara sig själv igen. Vilket känns jätte skönt. Känns som en otrolig trygghet i mamma hjärtat och att om allt håller sig så kommer han att kunna ställa upp till 100 % på barnet. Vilket jag vet att han egentligen vill..

Kl är bara halv 9. Och jag har bestämt mig för att inte lägga mig i sängen innan halv 10 och hoppas på att få sova till kl 7 i morgon bitti iaf. Okej att jag gillar att vakna tidigt. Men då vid senast 10 på morgonen så har jag gjort allt som jag ska göra och sitter sen som ett fån resten utav dagen och har inget och göra. Och inte är det något på tv heller..
Nej vilket långt inlägg det blev.. :P Hoppas alla har haft en bra dag i solen :)

2 kommentarer

Lexie

17 Mar 2012 16:14

Vilken fin nalle! Och påslakanet är också fin, har ett lika dant som min lilla flicka hade i sin säng! 😃

Jennifer

18 Mar 2012 08:02

Tack gumman :) Ja nallen hittade jag på Rusta faktiskt :) Och den är riktigt mysigt mjuk.

Kommentera

Publiceras ej