skratt

0kommentarer

Mycket skratt blev det idag :) riktigt vad jag verkligen behövde. Nu menar jag inte lita haha.. Utan massor med MOHAHAHAHAH ;D jag tog en återställare i form av fanta ;) Och så ät jag en pizza, eller ja nästan en hel. Men måste säga att Tessan tar priset. Hela sin pizza, lite hamburgare och någon bit av min pizza. Och jag undrar vad fan hon gör av allt?

Sen hem med mamma, eller ja vi handlade massor av godis innan på Ica också.. Tänkte att jag ska fortsätta gå upp i vikt. Har nu eller ja för en vecka sen gått upp 8.5 kg.. Känns ju inte allt för farligt, men det är ju 7 veckor kvar så allt kan hända.. Kanske sväller upp en 10 kg till..Så vi har roat oss med att vika en massa bebis kläder. Och jag kan ju säga att i storlekarna 50k,50/56 & 56 har jag 3 lådor proppfulla av.. samma sak kommer bli i 62 & 68 så alla kläder i dom storlekarna undanbes. Köp i större storlek då tack :) Och sen blev det film, godis samt glass med varma bär. MUMS.. Men nu känner jag verkligen att det har varit förhögt socker intag idag.. Usch.. I morgon blir det nyttigt ;)

Mamma har även tagit med sig Vilgot hem till henne eftersom jag har svårt att röra mig. Men usch vad jag saknar min lilla hårboll. Andra natten utan han nu. Min lilla bebis <3 Men bara hoppas det blir bättre sen så jag kan göra allt. Jobbigt och ha ont och ha massor med energi och har inget att göra av det på. Nej nu ska jag slänga mig i sängen och kolla på SVU.. Bör ju somna rätt snart med tanke på att jag vaknade vid 6 i morse. Men man vet aldrig.. Peppar peppar..

Kommentera

Publiceras ej