sakerr jag saknar

0kommentarer

Nej allt är inte toppen att vara gravid..*ss*
Saker jag saknar :
  • Att kunna gå ut utan att bli anfådd och kissnödig efter 50 meter
  • Att kunna ta ett glas vin och äta massor av mögelostar
  • Komma i mina gamla kläder
  • Kunna ha mina gamla skor
  • Slippa vakna på nätterna pga kramp i vaderna
  • Att kunna sova platt på mage
  • Att kunna ta på mig skorna utan problem
  • Knäppa jackan
Finns ju så klart mera saker. Och hur mycket jag än älskar mitt barn så vill jag bara att gravid tiden ska vara slut och hon tittar ut och är frisk :) Jag stiger jätte gärna upp på nätterna och är sååå trött vissa dagar. Men det kommer och vara så värt det iaf så :) Och jag kommer bli den bästa mamman jag bara kan vara.
Nu blir det hund promenad och sen sängen för att kolla på film.. Fast tippar på att jag sover som en gris när det är 15 min kvar av filmen..*ss*

Kommentera

Publiceras ej