Nej nu..

0kommentarer

Neeh nu ska jag bli bättre på att blogga :)

Så helt underbart väder ute. Känner att jag är väldigt trött men ändå full med energi. Det måste vara solen :) Vill bara ut och gå. Men min höft tillåter det inte. Och det är jobbigt som fan.. Vilgot är hemma hos Tessan nu iaf. Som var snäll och tog ut han på sista rundan igår. Då jag knappt kunde gå, så lite bättre idag är det iaf :) Hennes son blev överlycklig så hon frågade om Vilpan fick sova över.. Och hur ska jag kunna säga nej till hennes son? *sss* Känns alltid tok tomt utan min gris, men jag vet ju att han har det bra hemma hos henne. Men han kommer hem idag. Så nu saknar jag han och jag kommer hinna bli less på han igen..*ss*

Nej nu har jag inte tid och sitta här.. Ska tydligen sätta på kaffe :) Önskar alla en riktig underbar dag :)

Kommentera

Publiceras ej