God kväll

0kommentarer

Klockan är nästan massor och jag har ännu inte gäspat ihjäl mig.. Kors i taket ;)
Morgonen började med att Malin kom över på en morgon fika. Lite trevligt & mysigt som vanligt. Sen blev det telefon kö i över 1 timme till Tele2. Men snart har jag en Samsung Galaxy S2 igen fast en vit. Känns sååå bra :)

Sen har jag hjälpt mormor och handla. Sista gången tills jag klämmer ut denna unge kan jag lova. Så stressande att gå med henne och handla så slutade med att jag bara får ont i magen och vill gå hem och gråta. Men hon ringde mig sen och sa att hon såg på mig att jag tyckte att det var jobbigt. Så hon skulle inte fråga mig nå mer sen. Så det var faktiskt snällt av henne. Visst kan jag ställa upp och hjälpa till hur jobbig hon än är. Hon är ju trots allt min mormor och är gammal o gaggig.. Men nu när jag är på tjocken så måste jag tänka på det. Och den stressen orkar jag faktiskt inte nu i slut skedet. Men hon var snäll och köpte nya järntabletter till mig iaf. Eftersom mina är slut och blir bara tröttare och tröttare eftersom jag har lågt järnvärde..

Sen har jag bara varit hemma och tagit de lugnt och ätit en massa.. Mamma kom efter jobbet och hämtade hårbollen. Har jätte ont i mina höfter idag så.
Nu blir det sängen. Ny dag i morgon och nya tag då :)

Kommentera

Publiceras ej