flytt

0kommentarer

Tjejen som jag skall byta lägenhet med hörde av sig igår och frågade om vi kunde byta i storhelgen i April ist för 1 Maj.. LYCK var namnet. Så klart att jag vill byta tidigare. Annars blir det väldigt tätt inpå bebis ankomst och då har jag verkligen tid på mig att fixa och sånt hemma :) Men har inte hört nått från UBH än. Så ringde dit nyss.. Och hon kollade allt och det såg bra ut. Och så berättade jag att vi ville byta tidigare, så hon skulle snabba på besiktningsmannen OM det gick. För de har varit sjuka. Och sen så bokar vi en tid för att skriva papper.. Fattar ni hur glad jag är nu eller? från min lilla 1a på 30 kvm till en 3a på 93.3 kvm. Kommer ju kännas som att jag bor i ett palats.. hehehe..

Så nu har jag sökt lite jobb.. Ja hur det än låter så har jag gjort det.. Kommer även fortsätta att söka lite extra jobb efter bebis har kommit som kanske är en 4-5 dagar i månaden. Så jag kan spara mina mamma dagar samt att få in lite extra pengar. Dock blir det nog inte att jag kommer börja jobba tills i September/Oktober om hur allt går runt bebis och om jag ammas osv.. Men det är en plan iaf :)

Snart ska jag klä på mig och åka till kungsängen, gå på banken och möta upp mamma.. Sen hem käka lunch och vänta på brev...*ss*

Kommentera

Publiceras ej