Borta bra...

0kommentarer

Borta bra men hemma bäst :) Hela helgen har spenderats ute på landet. Varit så skönt att komma bort fast det inte har varit långt. Varit katt & husvakt med mamma :) 
Alva har hittat ett nytt läte som hon helst använder sig av rätt ofta nu. Ska försöka ladda upp filmen på youtube någon dag när jag orkar lägga in allt i datorn..
Måste även komma ihåg att köpa ett minne som jag kan lägga över filmer & bilder på Alva. Skulle verkligen inte vilja att det försvann..
 
Nu ligger hon och halvsover på sängen i sitt rum.. Jag väntar på att tvätten ska bli klar och att micke ska ringa så ska vi gå till Ica o köpa lite gott o sen hem o glo på film.. får se vad klockan blir också så jag kan slänga i en färg i mitt hår :) Ser ju ut som ett  hej kom o hjälp mig i skallen.. hehe.. Men kan ju inte färga håret med ett barn som inte sover på dagarna.. 
 

Kommentera

Publiceras ej