Sova?

0kommentarer

Hm undra om man ska försöka somna i tid? Jag har ju vänt lite på dygnet och i natt har jag inte sovit mycket alls men är iaf inte trött.. Eller ja det kan ju också bero på att jag inte har gjort något speciellt idag.. Då blir det ju typ som vila. Hehehe..
Har precis varit ute på kvälls rundan med hunden nu. Träffade Suzanne på vägen så hon följde med upp på en cig. Skönt med lite kvälls sällskap blir lätt lite ensamt ibland. Har märkt nu när jag är gravid att jag är mycket mer beroende utav sällskap än jag har varit innan. Lite halv jobbigt. För jag orkar inte heller alltid gå bort eller ha folk här. Ja tur att jag har min hårboll som håller mig sällskap iaf..*Ss*
Inte mycket på tv heller och jag orkar inte kolla på film i datorn heller för den delen..
Nu ska jag väl iaf borsta mina tänder o så..
Puss på er

Kommentera

Publiceras ej