Skönt

0kommentarer

I går drog jag från Bro vid 2.. Men klanten jag snubblade på mina egna fötter på g till bussen och landade på magen :( Var rätt orolig då inte lillan sparkade på länge i går. Men sen vid 3 på natten började hon sparka gärnet :)
Lillebror hämtade mig i sumpan i igår. Så åkte vi ut till pappa ute på svartsjö. Och vi åt god mat hela kvällen och hade det så jäkla trevligt :) 12 slaget var helt underbart här ute då man ser över hela hässelby så ni kan ju gissa hur mycket raketer jag såg i går :)
Sen fick tjejerna för sig att bada i i tjaa bubbelpoolen kan man väl kalla det utomhus på taket.. HAHA.. Galingar. Själv avstod jag då jag har UI så känns inte som en bra ide att bada fast att det är klor i vattnet..
Men ikväll tänker iaf jag använda deras mini spa. Är jag här ska jag passa på att avända det också. Lyxa till det lite. Har inte heller gjort många knop idag. Blivit serverad massa mat, hunden har varit i skogen på långa promenader medans jag har stannat kvar hemma här och kollar på film. Precis vad jag har behövt..
Att bara va, och slippa tänka på allt så jag har varit så sjukt avkopplad här. Så kanske jag kan komma hem som en ny människa och på lite bättre humör..
Nej nu är det tydligen mat igen..*Ss*

Kommentera

Publiceras ej