Rastlös

0kommentarer

Så nu har jag varit hemma i en timme drygt och jag är redan rastlös.. Haha. Känns rätt illa. Tänkte skura golvet då det är tassavtryck från Vilgot men det tar ju typ 30 sekunder i mitt lilla slott.. Så funderar på OM jag ska ta mig ork till att städa köket inne och utvändigt. Men får se om lusten faller mig in.
Dricker kaffe nu iaf. som jag har saknat mitt kaffe. Deras var inte lika gott..*ss* Man blir ju lixom van. pappa o dom har en sån där kaffe maskin hemma och jag är ju van vid mitt nes kaffe. Bästa :D
Har iaf varit så avkopplad hela helgen och haft tankarna på allt annat än de dåliga. Något jag verkligen behövde och känner mig värd att bara få vara. 
Vilgot har haft det super också. långa promenadet i skogen. Han & Vera ( Deras hund ) Har legat och sovit tillsammans vilket han aldrig gör med andra hundar. Precis som det ska vara. så min lillebror sa att om han inte jobbar när jag föder så åker han hit för att hämta hunden så får han vara med dom där ute. Vilket känns super bra för mig. Eftersom han verkligen trivs där ute :D

Kommentera

Publiceras ej