orkar inte..

2kommentarer

Jag orkar fan inte vara ledsen något mer.. 
Varit inne på förlossningen idag. bebis pappa verkade inte ha en tanke på att komma med, han är lite sjuk o skulle hem till sin mamma för att äta middag. Men han har fan ork för att umgås med sin nya tjej..
Och det tar så jävla hårt. Hans roll ha redan börjat. Om han inte orkar följa med på sånt här hur ska det gå sen?
Jag orkar inte ens tvätta för jag har ont i svanken och nu har jag så ont i min mage hela tiden.. Kan iaf glädjas åt att min bebis är super frisk i magen o ligger inte stilla :)
Tycker mer synd om min hund som får ha mig ledsen mest hela tiden.. Han mår inte bra när jag inte mår bra. Jag får masa mig ut på långa promenader om jag så har lust eller inte. Visst det gör mig gott också. Men jag är ledsen och irreterad hela tiden. Och jag vill att min hund ska få må bra. skulle för allt i världen aldrig vilja ge upp han..
vill fan inte vara ledsen, men jag har ingen jävla aning  om vad jag ska ta mig till...
och less på kommentarer som vadå ska din hund lätta för att du mår dåligt? eeh aah för han mår fan inte bra om jag ska gå o vara ledsen...

2 kommentarer

Malin

04 Jan 2012 23:21

Du kommer att klara dig super bra gumman ;) jag å barna finns här för dig :) <3 vet att du har de jobbigt puss på dig söta

sara

05 Jan 2012 01:17

Håller med Föegående talare och vi finns här. Du kan lägga hur mycket du vill på mig o Rikard för det behövs under graviditeten. Känn inte att du ev lägger för mycket på andra. Du ska kunna slappna av för din o bebis skull o vi bryr oss om dig så då ställer vi upp, du ska absolut inte känna att det är jobbigt för andra el dyligt. Ibland kan man inget annat än att be om hjälp o det är bara bra. Som du sa förut, det är starkt att be om hjälp. Det är skillnad sen när barnet är fött för då kan du lägga all energi på det. Utan en massa hormoner o jobbiga känslor. Du kommer bli en super mamma o du kommer fixa allt.

Kommentera

Publiceras ej