Hysteri?

0kommentarer

Varför är det sån hysteri bland blivnade mammor om träning efter de har fött barn? Okej de som tränade innan. Men sen har vi oss latmaskar... *Ss* Själv tycker jag att om man går ut och går med barnvagnen varje dag då barn ändå ska få frisk luft. sen städar man ju hemma. Och ist för att ta bussen till affären så GÅ. gå bara för att handla 1 mjölk så förlorar man ju sina kilon som man har gått upp.
Jag har hund. Så blir ju minst 3 promenader per dag. och känns som att Maj verkligen är en bra månad och få barn. Inte för varmt och inte för kallt. och OM bebis skulle bli hungrig på en promenad så kan man amma..
varför lägg en sån press på sig själv innan barnen ens är ute om träning? Får man vatten i kroppen och går upp 30 kg så går man ser dom rätt fort också. Sluta tryck i er godis bara för att.. så är det klappat och klart. Och ett bra tips. SLUTA salta maten. Då salt binder vätska. Så fort jag plussade så slutade jag med att salta maten för salt binder vätskan i kroppen. Och vi får i oss så mycket salt iaf i den maten vi äter.

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe :)


Kommentera

Publiceras ej