God morgon

0kommentarer

Härligt och vakna och det är täckt med snö ute :D Dock tycker jag att våren kunde börja ist för vintern, vi är ju snart i Februari och NU ska det bli vinter? Förstår inte meningen..

Idag vaknade jag och kände mig bakfull ^^ Men hade en jätte trevlig kväll igår med massor utav trevligt sällskap. Kom hem runt 12 nått? Tyckte det räckte gott och väl då eftersom jag vaknade kl 4a igår på morgonen. Somnade om lite då och då. Men halv 7 gav jag upp.. Och idag vaknade jag först vid 7. Men somnade om till halv 10.. Helt underbart :D


Mellan benen känner helt okej idag, med tankte på hur mycket jag gick i går också.. 
Men vet iaf inte vad jag ska hitta på idag? Dricker kaffe nu iaf. Och har hoppat i mjukiskläderna som jag tänker gå i hela dagen kan jag lova :D

Kommentera

Publiceras ej