God morgon

0kommentarer

God morgon. Idag är det onsdagen den 18/1.. Och det skulle ha varit min & Ts 6 års dag.. Trodde nästan att jag skulle känna mig lite nere. men icke. Är precis som vanligt, vad de nu egentligen är med alla hormoner..*ss*
Idag ska jag tvätta då ryggen känns rätt bra. Tog det helt lugnt i går just för att jag ska orka dag..
Är nu i vecka 25 o tycker att tiden bara springer iväg..
Och nu har jag bestämt mig för att sluta skriva på FB om bebis o lägga ut magbilder o allt. Eftersom jag vill veta hur pass mycket T vill veta. Har ju hans mamma på FB och några utav hans kompisar. Och jag vet att han kollar min sida via dom. Så nu är det slutkrivet. Allt kommer att hamna här :)
Nu ska jag dricka mitt kaffe och sen gå ut med min älskade lilla hårboll <3

Kommentera

Publiceras ej