Vagn

0kommentarer

Änltligen så har vagnen kommit.. Trodde inte ens den var skickad då den fortfarande stod som under behandling.. Men när schenker ringde mig i morse och sa att de är här om 1 timme hoppade jag upp ur sängen av lycka :D Killen som körde bilen var snäll och bar upp den åt mig. Hade aldrig klarat att bära en sådan stor kartong på ca 25 kg.. Neeh då hade jag fått ställa mig på gatan och gråta eller nått.. HAHA.. Så nu är den ihop monterad och bäddad :) Gissa om jag längtar något sjukt mycket :)
Sen åkte jag till kungsängen för att fixa med lite papper. Blev även en fika med Suzanne :)
Sen hem laga käk.. Eller ja laga o laga.. Värma vatten och i med tortelinin. Hade absolut ingen lust att laga mat idag..Så nu ligger jag på soffan och är super trött eftersom jag gick upp så tidigt i morse. Brukar ju gå upp vid halv 9-9 i vanliga fall :P Alla <3 dag idag.. Men jag mår bra :) Jag känner att jag behöver ingen som köper rosor till mig för att det är någon speciell dag.. Jag har Mitt barn i Min mage ( som just nu gör kullerbyttor eller nått ) min mysiga hårboll, en fin familj och vackra vänner. Känner att just nu kan jag inte önska något mer :)

Kommentera

Publiceras ej