TRÖTT

0kommentarer

Ja trött är bara förnamnet här just nu. Har knappt sovit i natt.. Kissat otalt många gånger. Sen har jag haft onda sammandragningar.. Ja det är väl nu det börjar? Och ena handen hade svullnat upp så det gjorde ont.. ska det vara så här alla de sista veckorna så vill jag fan inte vara med! För jag orkar inte vara konstant trött. och bara en promenad med hunden nu är ännu jobbigare nu än innan. Okej att det gjorde ont mellan benen. Men nu är det i magen och det känns som att hon ska trilla ur eller nått :S Neeh jag är nog inte gjord för att vara gravid. Och inte ensam.. Neeh jag gillar helt enkelt inte att vara gravid. Okej sen, visst jag kommer att vara trött pga vakna nätter osv. Men man får ju en helt annan ork då. Just nu är det ju bara mig själv jag ska orka med..*ss* Sen blir det ju bebis. hunden sköter ju sig själv, jaa såklart han måste ju ut och gå. Men ja jag ser ju hellre att mitt barn får massa frisk luft än att vi sitter inne hela tiden.
Neh nu ska jag åter gå till kaffet. Och snart äta lite lunch innan jag ska åka hem igen.

Kommentera

Publiceras ej