Shopping

0kommentarer

Jaa idag har jag shoppat igen :) Blev lite på Ikea och sen massa städ saker på Rusta. Behövde en hel del nytt hem plus att alla sprayer håller på att ta slut. Ja jag har riktig städ nojja..*ss* Men blir ju inte till så mycket annat hemma. Eftersom jag är rastlös 24/7. Och så köpte jag en super söt nalle som jag tänkte att bebis ska ha i vagnen.. Tänkte fota allt. Men sen kom jag på att allt är ju hemma. Och jag är kvar än hos mamma :) Men jag lägger ut nallen ikväll. Då den just nu ligger i tvättmaskningen.. Kan ju inte lägga ner en smutsig nalle med massa äckel på. Folk har ju tagit i den plus all skit som kommer från fabrikerna, lasten osv..
Just nu håller mamma & Bente på att fixa mammas vardagsrum. Jag orkar inte efter att ha knallat runt i massor med olika butiker. Inte alltid lätt och vara gravid ;) Kommer bli så fint där inne när det är klart :D
Blogg.se har nu iaf fixat bloggen. Så hoppas att det kommer att funkar och hålla i sig.. Hörs sen :) Puss!

Kommentera

Publiceras ej