Kanske

0kommentarer

Hmm, kanske är dags att uppdatera lite..*ss* har inte haft så mycket att skriva faktiskt.. Nu är jag i vecka 28 och det är 12 veckor kvar.. Vill bara att det ska gå 3 veckor fort fort fort.. För OM min bebis får för sig och komma tidigare så kommer jag känna mig mer och mer lugn efter vecka 31 (30+0) för ju längre tiden går desto större överlevnads chans blir det :D 88 dagar kvar idag också.. Känns så jävla bra :D

Vagnen är också beställd.. Men har ännu inte fått någon orderbekräftelse. Mejlade kundtjänst i Måndags men har fortfarande inte fått något svar.. så har jag inte fått svar innan kl 2 idag så får jag lov att ringa dit och se hur det går. Tog ju på avbetalning. Men har ju 2 st telefoner på avbetalning. Dock inte som jag själv använder. Så jag har ju ingen aning om hur mycket kredit jag har kvar..

Neeh nu ska jag gå o skita ;)

Kommentera

Publiceras ej