Förlossningen

0kommentarer

God morgon i snöyran :) Igår blev det som sagt in på förlossningen för jag trodde jag hade läckt vatten.. Men det var falskt alarm som tur var :) Och barnmorskan jag fick var såååå jävla otrevlig.. Hon tog min puls och blodtryck och så fick jag ligga med grejer på magen i 30 min o lyssna på bebis hjärta. Och fick inte veta hur något såg ut. Hon sa ingenting vilket gjorde mig orolig.. Sen kom doktorn. Fick samma som förra gången och hon är super bra så det kändes fint iaf. Och en praktikant.. Var inge kul o ligga i gynstolen när en man skulle undersöka mig. Har inte gjort en gyn undersökning på flera år :P Så fick jag se mitt älskade barn igen :) Allt såg fint ut, hjärtat, huvudet och ryggraden samt fostervatten mängden var super bra :D Så kan inte vara mera nöjd. Och hon såg ingen snopp heller.. Så nu kan jag nog vara rätt säker på att det är en liten prinsessa som ligger och jäser i min mage... Åååh vad jag längtar tills hon kommer. :)

Kommentera

Publiceras ej