Snööö :)

0kommentarer

Masssssaaa snö :) Och jag älskar det. Så idag fick Alva på sig sin vinteroverall och fick provsitta i snön.. Glad tjej och tyckte det var massa skojj :)
Var på Ica och handlade. På G hem och nästan vid porten. Får sms.. Ditt paket finns nu att hämta ut på posten.. Men asså, vilket skämt! När jag typ precis var hemma. 
3 st julklappar. Men men de får vänta tills i morgon.. Orkade inte gå tillbaka.

Sen var Jessica & Devin här på besök i flera timmar. Jätte mysigt :) Och jag fick mysa lite bebis. Han är ju bara 7 veckor så det blir verkligen bebis :) Och han är ju såååååååååå söt den lilla skrotungen <3
 
Sen har jag & Alva kollat på julkalendern och jag har mumsat pizza. Onyttig som jag är..*sss* 
 
Jo jag har faktiskt städat i dag också..*sss*
 
Puss från oss
 
 

Kommentera

Publiceras ej