Julen

0kommentarer

Japp då var julen mer eller mindre över.
Alva fick massor och suveräna julklappar :) Även jag fick massor, trodde jag aldrig. Så tydligen har jag varit jätte snäll i år :) 
Vi i familjen var här. Så det var rätt lugnt. Vilket jag kan tycka e skönt. Sen kom Micke upp på kvällen så vi myste ihop.
 
Igår var vi 3 iväg och shoppade loss i jakan. Så köpte en helt ny outfit som jag tänkte ha på nyår. Känner mig jätte nöjd med den. 
Alva fick lite nya kläder också och en as söt kudde som ser ut som en nyckelpiga. Den var tydligen en hit då hon satt och pussade  hånglade med den i vagnen och hemma. HAHAHA.. 
Försökte jag få en puss, näää.. Men micke gick bra o pussa. Snåla unge.
 
Så nu sitter jag och dricker en kaffe. Ska slå in julklapp till Jonathan. Då de kommer upp om ett tag. Hoppas ungen blir glad :D 
 

Kommentera

Publiceras ej