Mormor är här..

0kommentarer

Japp nu är mormor här :)
Hon har varit snäll och köpt två st barnfotöljer till Alva. Lite tidigt, men var sååå bra pris på dom så hon kunde inte låta bli :) 
Och själv har jag tagit en låååång dusch med ansiktsmask osv. Det var skönt. Nu har jag fixat mina naglar och dricker en cider. Man får passa på när hon är här så är man nästan lite barnledig fast dom är hemma med mig:D
 
Och så fick jag även en tidigt födelsedags present av mamma. En torkställning. Ja det kan jag säga att det behövdes, tvättmaskinen går ju på högvarv här hemma. Det är kräks på mig själv, på alva, sängkläder, filtar.. Ja ni fattar ;) Så det var en bra present. Nu mera önskar man sig & blir glad för saker fast de är "tråkiga" men de behövs.
 
Neeh nu ska jag softa på ballen ;) 
 

Kommentera

Publiceras ej