Hos mami..

0kommentarer

Sitter just hos mamma. Alva sover och vi har unnat oss lite ost & kex och halv smuttat på lite vin. Gott vare.. Skit film på tv, men trevligt sällskap så blir det bra iaf :) 
Så nu är hon ute med hunden, så det blir någon annan film och sen soooooova. 
Är inte ett dugg pigg idag då Alva fick för sig att börja knorra runt 4a i morse. Fast vi gick inte upp tills kl var halv 6... Hon somnade om sen men jag kunde bara inte fast jag var så trött.. Eftersom hon bara sover så korta stunder så är det svårare för mig att komma till ro eftersom jag vet att hon vaknar snart. Och ändå sov hon 2 timmar då. Och alla biverkningar från sprutan verkar borta nu...
 
Men har möblerat om i mitt vardagsrum idag.. Inte det bästa, men får duga tillsvidare..
Nu ska jag göra mig i ordning för natten :)
Skiljer ca 10 veckor på bilderna.. Vilken skilnad :) Mammas stora tjej <3
 

Kommentera

Publiceras ej