Nytt

0kommentarer

Neh, inget verkar vilja få förlossningen att starta.. Ja de säger ju att man skall vara aktiv. Och det är jag ju.. Vad tror folk? Jag är ensam på heltid med hund & hem.. ( Nej jag klagar inte ).
Så det blir ju till att rasta han. Jag går så långt kissblåsan tillåter mig..*ss* Jag springer i tvättstugan, jag handlar och jag städar.. Fast nu har jag faktiskt blivit lite latare på den fronten.. Jag går inte med en skur trasa i handen varje dag o torkar dörrar och lister osv.. Inte så att jag & en trött mössa till hund smutsar ner så mycket.. hahaha..

Men idag har jag & mamma möblerat om.. Fixat nya sängen och verkligen varit i gång. Varit nere och virrat efter grovsopprummet. Visade ju sig sen att vi var rätt men jag provade nyckeln i fel dörr.. HAHA.. Vi har varit på foffo o käkat o jag har städat osv.. Men neeh inte en minsta molvärk har jag fått, bara jävligt ont i ryggen och i rumpan.. Det är lite irriterande faktiskt.. 7 dagar kvar till BF nu...

Så nu har jag iaf gått och lagt mig och ska väl glo på en film eller nått och hoppas på att somna snart. Men som vanligt när jag väl lägger mig så är jag inte ett dugg trött.. Fast kan ju bero på godiset jag har ätit.. HAHA..
Älskade hårboll är hos mamma.. Och det är min rygg glad över.. Men hon kommer i morgon igen. Då ska vi kasta lite elektrionik o sen kolla på Majbrasan..

Kommentera

Publiceras ej