Sova?

0kommentarer

Hm kanske är dags för mig att hoppa i sängen snart. har absolut ingen lust alls och jag har totalt vänt på dygnet vilket inte alls är likt mig. jag älskar att gå upp på morgonen och nu vill jag helst bara ligga kvar hela dagen och dra täcket över huvudet. Vill bara stiga upp och känna lycka. Jag vet inte vad som händer? varför känner jag mig så nere för? Minsta lilla får mig att börja gråta floder. Jag som aldrig gråter annars, förutom på fyllan..
Vet inte heller om det bara är hormonerna som är ur balans eller något? Men jag vill bara känna ett lycko rus i min kropp. bara att få må bra. Jag kräver inte mycket för att må bra. men detta, nej jag vill inte bli deppig igen. 
Jag Vet att jag har något helt underbart framför mig. Men jag vet även att det kommer bli en kamp innan jag kommer att kunna koppla av. Och jag vet inte ens om jag kommer kunna vinna denna kamp. Det gör mig orolig. För man vet aldrig idag. Hur mycket jag än hoppas och tror så finns det alltid en chans att det inte blir som jag vill och känner är viktigt.

Hunden är nu iallafall rastad. Och i morgon ska jag träffa farmor och få komma bort. Så det kan nog göra mig gott :)
Sov gott mina vänner.

Kommentera

Publiceras ej