Ice age 2

2kommentarer

Nu halv sitter jag i soffan med en sparkade bebis i magen och en kelsjuk hund till ice age 2 som går på 4an just nu :)

Vi har precis varit ute på en prommenad men han var inte så lycklig eftersom de sjkuter massa smällarna nu små ungarna. sen hoppade det fram en unge och skrämde mig på vägen. Och jag kan fan inte vara tyst så mina grova ord blev : Jävla turk unge ta banan båten hem.. Asså jag blir så arg när de skjuter smällare och raketer och skrämmer folk. Sen blir jag nog mer arg bara för att jag har hunden med mig då han inte gillar när det säger PANG..
Och så undrar jag varför ens föräldrarna ger dem saker att använda? Fattar de inte vilka olyckor som kan ske?? Puckade jävla människor..

2 kommentarer

Sara

28 Dec 2011 17:30

Håller fullständigt med. Puckade föräldrar som ger sitt barn snällare. Skulle aldrig låta min 12 åring gå ut själv med sånt. Måste man vara 18 för att köpa gäller samma ålder för användandet...

Puma

28 Dec 2011 20:59

18år gäller för köpandet och för användandet. Dessutom är alla smällare olagliga sedan 2001.

Tycker att det är sjukt hur man kan vara så oansvarig som förälder att låta sina barn "leka" med raketer osv. Olyckan kan inträffa hur lätt som helst och ofta är den även stor.

Kommentera

Publiceras ej