800 kr

0kommentarer

Idag blev jag 800 kr rikare på att sälja mitt barbord. Har fått det gratis så man kan verkligen säga att jag tjänat 800 kr :) Lite tomt blev det, men vill få bra plats med bebis utan att behöva känna mig instängd i mitt egna hem.
Och lite trisst blir det väl när man ska ha folk hemma på middag. men folk får väl sitta på mattan runt V-rums bordet och käka. Inte mer än så ;) hehehee
har varit och terrat Sara hela dagen så vi har kunnat vara två jävla gnäll kärringar ;)
Hunden ligger och sover o jag halv kollar på ice age, älskar den filmen.
Snart ska jag dammsuga, moppa och skura toan sen på schemat står det duschen för mig. Sen lär väl klockan hinna bli kvälls promenad och sängen. I morgon blir det till att tvätta och städa bort julen. Nu är jag massor med less på den kan jag säga er. Har iaf inte haft någon riktig julkännsla detta år. Nästa år lär ju bli massa mera mys när jag får ha bebis här ♥

Kommentera

Publiceras ej